Poznań to miasto pełne energii, słynące z niepowtarzalnego klimatu i dynamicznie rozwijające się. Gdy myślimy o organizacji eventu firmowego, jednym z pierwszych miejsc, które powinno kojarzyć nam się z prestiżowym wydarzeniem dla naszych pracowników to właśnie ta stolica Wielkopolski. Poznań oferuje wiele atrakcji które stanowią argument za tym, że to idealne miejsce na tego rodzaju przedsięwzięcia.
Doskonałe położenie geograficzne:
Poznań jest strategicznie usytuowany w środkowej części Polski. To doskonałe miejsce spotkań dla uczestników z różnych regionów kraju. Łatwy dostęp komunikacyjny sprawia, że dotarcie do Poznania jest wygodne zarówno dla klientów, jak i dla pracowników naszej firmy. Stanowi do znaczne ułatwienie i gwarancję, że na jednodniowy lub kilkodniowy event firmowy przybędzie większość lub wszyscy zaproszeni przez nas goście.
Doskonałe infrastruktura konferencyjna
Poznań jest znanym ośrodkiem biznesowym, co przekłada się na doskonałą infrastrukturę konferencyjną. Miasto oferuje wiele nowoczesnych centrów konferencyjnych, hoteli z salami konferencyjnymi oraz restauracji, które są idealne do organizacji eventów firmowych o różnej skali. Można tu wymienić chociażby Poznań Congress Center, Cinema City Kinepolis czy halę Międzynarodowych Targów Poznańskich. Pomieszczenia wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt idealnie nadadzą się do każdego rodzaju wykładów, prelekcji czy warsztatów.
Bogactwo atrakcji
Stolica Wielkopolski jest miastem, które z pewnością nie pozwoli uczestnikom eventu nudzić się zbyt długo. Stary Rynek, zabytkowe kamienice, kolorowe fontanny i niesamowite Muzeum Narodowe to tylko niektóre z atrakcji, które przykuwają uwagę turystów od wielu lat. Istnieje możliwość organizacji spaceru po malowniczej wyspie Ostrów Tumski, gdzie znajduje się jeden z najstarszych kościołów w Polsce. Poznań oferuje również wiele nowoczesnych centrów handlowych, w których można zrobić zakupy i zasmakować lokalnych specjałów. Możliwość spróbowania lokalnego jedzenia czy łatwy dostęp do wszelkiego rodzaju sklepów już dawno okazały się jednym z kluczowych czynników przy wyborze Poznania jako jednej z eventowych stolic naszego kraju.
Mocne zaplecze kulturalne
Miasto słynie z bogatej sceny kulturalnej. Znajduje się tu wiele teatrów, oper i muzeów, które oferują różnorodne przedstawienia i wystawy. Jest wręcz obowiązkiem każdego event menadżera wykorzystanie takiej okazji, aby zintegrować aspekt kulturalny z Twoim eventem firmowym i zaoferować uczestnikom niezapomniane doświadczenia artystyczne. Baza kulturalna i wypadowa to bardzo istotny czynnik eventów firmowych, bowiem każde takie wydarzenie zakłada czas wolny, którego szkoda uczestnikom będzie na przesiedzenie w pokoju hotelowym czy jedynie w obrębie obiektu, w którym odbywa się event.
Profesjonalni dostawcy usług eventowych
Poznańskie agencje eventowe to kwintesencja profesjonalizmu. Bez względu na to, czy potrzebujesz obsługi cateringowej, dekoracji, sprzętu audio-wizualnego czy usług tłumacza, w Poznaniu znajdziemy szeroką gamę doświadczonych specjalistów, gotowych sprostać wszelkim wymaganiom potencjalnych klientów.